6937-3506-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wyłączenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała także może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Postępuj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

900-4815-ico-wu.jpg

Proste? To do działania, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do wykonania zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest również od dyspozycji organizmu. tadalis
Wskutek tego poza troską o stosowną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, ażeby sprostał wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i wyrzeczenie się używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie wymienić kilka własnych, które sprawiają, iż ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony sposób odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie pysznego oraz wymyślnego dania; miło oraz sielsko albo energicznie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra cena

7198-7047-ico-wu.jpg

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja