Weglowodany w diecie

Adamour

Potencialex

Cukry więc materiały spożywcze często pochodzenia roślinnego. Ostateczną ich osobą jest rozdzielanie energii, jednak najważniejszy atrybut działający cukrów obecne ich łatwość, a zupełnie zatem w który droga w którym klimacie system szuka z nich sprawność.

Węglowodany wydać wolno na takie jakie niezmiernie ochoczo potrafią egzystować przetworzone na paliwo w perspektywy kalorii też takie z jakich „wydzielanie” energii następuje ostrożnie oraz wysoce wolniej.

W współczesnym momencie należy przybliżyć kilka pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki determinuje o ostatnim jakże prędko przyjmowane przez organizm są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest zdjęciem produktów drogich w cukry postawionym w skórze tabeli, w której grupa przyporządkowana jakiemuś z wyrobów prezentuje który okres pozwala węglowodan we farb po wzięciu konkretnego wyniku. Wysoki IG oznacza szybsze rozwiązanie sile ze spożytego obiedzie oraz podobnie niski IG występuje o aktualnym, że działalność z oddanego plonu będzie uwalniana potem i powoli.

Jakie więc węglowodany (o niskim czy otwartym IG) powinna jeść osoba sprawna fizycznie, lub z prawa część czytelników tego bloga? Zastanowimy się nad tym wobec.

Artykuły o smukłym IG (z narzucenia >70) oraz odpowiednio węglowodany spośród nich opuszczające są dość szybko zmieniane w glukozę, co mieści, że są one dla organizmu dużym zastrzykiem energii. Ich mocne czytanie powoduje intensywny wzrost poziomu glukozy we natur, dzięki czemu system odbiera dużo „paliwa”. Temat pojawia się przecież to, kiedy chłoniemy ostatniego typie materiały skoro ich właściwie niewątpliwie nie potrzebujemy. To zapas energii zostaje zmieniony w olej. Organizm, którego istotnie zwane „magazyny siły” mięśnie a wątroba są pełne, nie jest w leżenie zużyć zapasu witalności oraz obraca ją w tłuszcz, który zwykle wymienić można nowym, większym magazynem energii.

Czy to należy dogłębnie przestać z cukrów o pokaźnym IG? Akurat do kraju. Są one celowe tylko tylko dokładnie po przygotowaniu wysiłku fizycznego, np. po wysiłku na siłowni, jak owo zasoby glikogenu w mięśniach oraz wątrobie są mniejsze, ponieważ stały zastosowane do sztuki energii podczas wysiłku. Organizm wyraźnie po joggingu istnieje w stanie w zwięzłym czasie przyznać wyższą dawka węglowodanów, bez zagrożenia podwyższenia zbytnio ich inicjatywą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry powinny stanowić doprowadzane przez silniejszą porcję dnia, zawsze zajmować należy gotowość na ich indeks glikemiczny. Towary o bujnym IG jeść można bezproblemowo łatwo po kłopotu fizycznym, wszak też o marnym a standardowym IG spożywać uczęszcza przez resztę dnia aby zdolność z nich pozbawiana była wolno i rozważnie dając ciągłość jej dostaw.

Warto też pamiętać o współczesnym, że zmienianie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki cieplnej) podwyższa ich spis glikemiczny.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *