7198-7047-ico-wu.jpg

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja