3147-7136-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć poważnych ubytków selenu. Możemy go unormować jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. W chwili picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a łatwo go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie istotnym składnikiem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która wpływa na poprawne działanie hormonów. Jeśli pragniemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis