6937-3506-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wyłączenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała także może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Postępuj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.